Weboldalunkon a nagyobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie-kat) használunk a megfelelő működés, személyre szabott ajánlatok, statisztikai adatok gyűjtése céljából. Amennyiben ezen változtatni szeretne, a "Beállítások módosítása" részre kattintva ezt elvégezheti. Ha szeretné tovább böngészni az oldalt és elfogadja a cookie-k használatát, ezt az "Elfogadom és tovább böngészek" gombra kattintva megteheti. Adatkezelési tájékoztatónkat itt elolvashatja: "Adatkezelési tájékoztató"

A cookie-ról bővebben ide kattintva olvashat

Menü

Garanciális ügyintézés

GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS

Garanciális meghibásodás esetén a Központi címünkre (Név: Jessy 2000 Kft., Cím: 1095 Budapest, Soroksári út 150.) viheti, vagy postai, egyéb úton juttathatja el a terméket. Ennek költségei a vásárlót terhelik. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket, utánvétes csomagot nem veszünk át. Minden esetben, mielőtt visszaküldené az árut, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a webshop@hair-club.hu e-mail címen.

Jótállási igény az alábbi iratok bemutatásával érvényesíthető:

  • Nyugta vagy számla eredeti példánya
  • Cégünk által kiállított jótállási jegy (amennyiben nem a számla vagy nyugta a jótállás érvényesség alapja)
  • a termékhez mellékelt gyártói jótállási jegy

Ezek bármelyikének hiánya esetén jótállási igény nem érvényesíthető.

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 15 nap, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

Harmadik fél által javított, szakszerűtlen kezelésből, nem rendeltetésszerű használatból, ipari jellegű felhasználás és terhelés esetén (kivéve ha a termék eleve ilyen jellegű ipari, professzionális felhasználásra lett tervezve) a jótállás nem érvényesíthető.

A megjavított, vagy kicserélt készüléket cégünk díjmentesen eljuttatja a vásárló által megadott magyarországi címre, vagy személyesen átveheti a Központi címünkön.

Jótállási feltételeinkről ide kattintva olvashat bővebben.